母の日おめでとうね! – Happy Mother’s Day!

母ちゃんの日が来たね。ありがとうね。母ちゃん達とテレビ電話で話しをする度に集めた写真なんかを、一つにしてみたよ。おもしろいでしょ。実は、まいにちが、母の日であるべきだと、いつも、つくづく思っていますです。母ちゃんには、感謝感激あめあられなどと云う言葉では言い表せないほどです。すべてのことに対して、ありがとうね。かあちゃんの足の先から頭のてっぺんまで愛してます。それでもまだ、とてもたりないほどだ。Mom, I love you so much.  Thank you, thank you, thank you and thank you for everything.  Without you (and Dad), I would not be here today (figuratively and literally).

.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s