Women’s Festivals 2012

日本で会社経営中の人、会社を大きく成功させたいと考えている人、自分の会社始めようかなあ〜と思っている人、特に女性の人にはおすすめの年一回の女性大会 (Women’s Festival 2012)が今週末の金曜、土曜とあります。 女性軍の口コミによるビジネス繁栄は最高手段ですから、来年参加希望のひとは、いまから計画建てましょう。そして世界的な商売人になりましょう。
http://www.facebook.com/womensfestivals

サンタバーバラのWomen’s Festivals は今年で4回目の大会になりますが、SBJPG/Santa Barbara Japan Photography Group は過去2年間このイベントを撮影しました。2012年は金曜日しか参加できないのですが、また新しい友達との出会いを築きながら、昔の友達との再会を楽しむつもりです。

SBJPG/Facebook Page

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s