やばい! ホームページへ行き着けない

Network Solutions っていう会社がぼくの、ホームページを運営(?) してくれているのだけど、あたらしいバージョンを作った途端に、行けなくなってしまった。電子メールを、おくって、たすけてくれ〜と、悲鳴をだしているから、そのうち、こたえが、かえってくるとは思うのだけれども、もうすでに2日?3日目。まあ、週末と重なったってのも、あるのだけど、あした月曜日はまたらんらく、とらなきゃ! まあ、そのあいだは、みなさん、ここをクリックして、僕の、新しいサイトをチェックアウトして下さい。IMG_2995LRBGsp

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s